Blogu’ lu’ Prăjiturel
să prăjiturim împreună

Hate me or love me

Pentru ca poate nu exista cale de mijloc. Datorita unor “jurnalisti” am mai fost pret de inca fix 5 secunde in atentia publica.
De aceasta data nu ii mentionez pentru ca traficul lor este atat de nesemnificativ incat cei 6 vizitatori care ar pleca de la mine spre ei nu i-ar incalzii cu absolut nimic.
Eu le multumesc insa frumos. Nu am inteles exact asocierea mea cu Pepe. Pepe are blog? Nu stiu detaliile acestea din pacate, dar cred ca ei ori sunt fani ai blogului lui, ori se plictisesc de moarte acasa, in spatele calculatoarelor.
Si am fost acuzat de inconsistenta si mi-am acceptat spasit faptele, dar cred ca m-am recompensat prin actiuni directe. Degeaba ajuti “online-ul” daca nu te manifesti si in “off-line”. Ca tot spunea Razvan Matasel ca ideea este cea care conteaza.
Si i-am ajutat si pe altii pentru a promova diverse cu ajutorul blogului meu.
Nu as vrea sa incep debate-ul despre jurnalistii care au aruncat cu noroi in blogosfera, de frica painii care le-ar fi luate de opinia publica, si totusi… UN JURNALIST ISI VERIFICA DIN CEL PUTIN 2 LOCURI INFORMATIA!

Multumesc tovarasi pentru ajutor!!!

No Responses to “Hate me or love me”

Leave a Reply

