Blogu’ lu’ Prăjiturel
să prăjiturim împreună

Partea a 2-a

Azi a fost ziua de PR la conferintele Brands Blogs and Cookies.

Iar am mancat o gramada de Twixuri, iar mi s-a facut rau. Se pare ca lui prajiturel nu-i priesc prajiturile asa bine.

Am primit si felicitari de la speakeri pentru campanie si pentru organizare. Stiu, sunt un laudaros mic si nesuferit.

Mi-a placut foarte mult Sorin Tudor. Ne-a vorbit asa cum nu ne-am fi asteptat sa o faca. Ne-a explicat ca oamenii de comunicare invata la scoala ceva ce nu se mai face de mult. Si ca perceptia jurnalistilor este gresita in ceea ce priveste PRistul.

Sorina Mihai ne-a prezentat Maratonul DHL- o initiativa interesanta. Am invatat cum se poate crea buzz fara sa dai o gramada de bani pe publicitate.

Mihnea Miculescu a vorbit despre comunitatea pe care incearca sa o creeze pe prprogress.ro. Si pe urma discutia s-a extins la mai multe chestii interesante..

Atmosfera de final a fost una foarte misto.. toata lumea s-a destins si a fost o discutie deschisa. Urmeaza ziua de bloguri unde avem din nou nume mari.  Cabral, Bobby Voicu si Andrei Rosca vin sa ne lumineze. Va asteeept 😀

3 Responses to “Partea a 2-a”

  1. mi-a placut f mult, felicitari 😉

  2. Felicitari si din partea mea pentru organizare si initiativa! Intr-adevar conferinta a fost interesanta, pe alocuri picanta si cateodata chiar mai gustoasa decat ciocolatele Snickers si Twix! Sa ne mai vedem cu dulciuri si la alte conferinte!:)

  3. Multumesc de apreciere!
    Va mai astept si cu alta ocazie!


Leave a Reply

