Blogu’ lu’ Prăjiturel
să prăjiturim împreună

Publicitate la desert

Am facut totul posibil! Nu am numai confirmari am si certitudini!

Miercuri, joi si vineri: 10, 11 si 12 decembrie incepand de la ora 15 in sala 2013 din cibernetica o sa aiba loc seria de conferinte Brands, Blogs and Cookies.

Impreuna cu cei de la DaAfaceri , multumiri speciale Hoinaru si Simona, am relansat acest proiect! O sa avem cei mai tari speakeri din industrie! 🙂
Pentru ca am fost acuzat de inconsistenta acum vin cu un continut cat se poate de real! Speakerii sunt toti de prima mana si sunt sigur ca aceeia dintre voi care sunt interesati in mod constant de publicitate, PR si ce se intampla in online o sa fie prezenti acolo!

Sunt nerabdator sa ne vedem si sa ne “chat-uim” live!

No Responses to “Publicitate la desert”

Leave a Reply

