Blogu’ lu’ Prăjiturel
să prăjiturim împreună

Dovada ca functioneaza

Observ ca incet incet se creeaza o retea de oameni. Lumea ma citeste, cui ii place revine.

Nu inteleg de ce un mail e spam dar marketingul direct e bun.
Just think! E acelas lucru. Referitor la ce se vehiculeaza in online, macar de la mine poate mai auzi ceva, dar de la un mail care spune: “da comm si dau si eu,pooops” ce inveti? (sau ce poti sa obtii… e si asta o chestie)

Oricum, nu asta era ideea, ce ma bucura pe mine cel mai tare e ca afisele mele au fost observate. Nu, nu am facut atat de multe, de obicei pentru o campanie se fac o medie de 400 de afise, eu am facut 100 (mi-era sa nu fac spamm iar).
Si chestiile care ma trimit pe mine pana la cer sunt

1. Faptul ca sunt numarul 38 (din 100) in wordpress growing blogs!

2. Am fost desemnat bloggerul lunii in Universitatea Bucuresti! Tanaaaaaaaaaaaa

Zau ca as putea sa ma obisnuiesc incet incet cu treaba asta! 😀

Revenind o sa mai fac o serie de cateva experimente pentru a vedea ce si cum e, in online!

Momentan caut o asociatie din Universitate care sa ma ajute cu sigla (cum a fost cu DaAfaceri in ASE). Propuneri cineva?

6 Responses to “Dovada ca functioneaza”

  1. eu zic sa treci in CV aceasta performanta remarcabila.

  2. Te pot ajuta eu daca nu ai alte variante 🙂

  3. PS: daca am inteles bine ce vrei adica… eu te pot ajuta daca ai nevoie de o sigla :))

  4. Prajiturel face valuri deja :p

  5. am nevoie de o asociatie care ma ajute sa-mi pun afisele prin universitate… 🙂 daca vrei sa ma ajuti tu si cu un logo.. nu te refuz, ba chiar iti multumesc si ma revansez 🙂

  6. I’ll see what I can do. Succes 🙂


Leave a Reply

