Blogu’ lu’ Prăjiturel
să prăjiturim împreună

Despre trafic si primul blog personal promovat offline

Ca tot vorbeam zilele astea despre cum se face trafic, am gasit un articol foarte interesant la Dojo.
Pentru cei care n-au timp sa citeasca (desi ar trebui sa acordati 5 minute postului) iata ce-am retinut sau faceam deja pana sa ajung pe dojoblog:

  • comentarii in posturile celor mari – mi se pare o chestie banala atata timp cat nu faci spam si spui un lucru care sa aduca o completare discutiei respective.
  • daramarea mitului – sunt de acord in mare parte. sa nu uitam totusi ca nu e vorba doar de trafic. zoso pe mine nu ma impresioneaza cu traficul lui ci cu experienta (si cand zic zoso ma refer generic la toti cei ‘mari’). e vorba de cum stii sa preiei o stire, cum stii sa ‘furi’ de la alti bloggeri (nu trafic sau articole ci invataminte).
  • injuratu lu zoso – inca are efect dar depinde ce-ti doresti. daca vrei sa fii citit de alti frustrati care il injura pe zoso doar ca sport, e bine sa il injuri si tu. la urma urmei, daca reusesti sa injuri ca lumea, poti sa devii un lider :))
  • intalnirile – e greu cel putin la inceput sa iesi din prima la atac, sa socializezi si in stanga si in dreapta. trebuie sa o faci treptat.

Si acum vreau sa comentez putin reactiile din blogosfera la adresa mea. Pe un blog, cineva s-a aratat revoltat de ceea ce numeste spam pe hi5. 

O scurta precizare: orice tactica de PR trebuie adaptata la mediul pe care comunici informatia. Daca pe facebook (de exemplu) nu era normal asa ceva, targetul de pe hi5 se incardeaza perfect acestui tip de comunicare. Daca tu mai ai cont de hi5, e nasol. Eu mi l-am facut tocmai pentru a-mi comunica blogul pentru ca, dupa cum vezi, experimentez diverse chestii.

Si tot cu prileju asta, anunt ca am intrat oficial in campanie. Campania de promovare a lu prajiturel. Si o sa vedeti prima campanie de promovare offline. pentru ca nu s-a mai facut asa ceva. si e foarte tare, zic eu. Si daca nu e tare, macar e ceva nou.

6 Responses to “Despre trafic si primul blog personal promovat offline”

  1. nice. spor!

  2. Blogu’ lu’ Prăjiturel
    să prăjiturim împreună

    Pot sa te intreb cati ani ai , de ai ales astfel de nume la blog???
    (sunt curios , nu o lua ca un afront personal).

  3. numele trebuie sa fie retinut usor si nu are legatura cu varsta!

  4. “Spam pe hi5” nu e pleonasm? adica… hi5 nu e spam.com? :))

  5. o sa urmaresc cu interes 🙂

  6. Tot in ase te-am vazut si eu (ca am mai citit ca te-au mai vazut cativa). Nu este acesta primul blog personal promovat in offline (ca nu ai auzit tu de altul asta nu inseamna ca nu exista, au auzit altii).

    In al doilea rand stiam de tine de mai demult (twitter/blog), dar din cauza ca nu ai o identitate bine stabilita (ceea ce nu arata prea mare incredere), nu prea stiu despre ce e blogul si nici ce subiecte abordeaza (“orice” nu e un raspuns).

    As mai avea multe lucruri sa-ti zic ca feedback dar mi s-a cam terminat timpul liber asa ca bafta mai departe:)


Leave a Reply

