Blogu’ lu’ Prăjiturel
să prăjiturim împreună

1 Decembrie

Nu o sa ii spun Romaniei un calduros “La multi ani!”. Ea nu e calduroasa si pe deasupra nici ea nu-mi spune mie vreo urare deosebita cand sarbatoresc ceva. 😦

Altceva..

Am fost la parada. A fost dragut, am vazut multi nenea care inghesuiti in formatii, fiind degerati, infometati, adormiti, toate deodata, incercau sa-si faca rudele mandre sau incercau sa dovedeasca potentialul militar al tarii.

Mie personal mi se face rau.

Pentru asta am indurat noi strazi infundate?

Base, tata, ai chelia aia, de zici ca e un fund de babuin, la multi ani si peace.

2 Responses to “1 Decembrie”

  1. Oamenii faceau si ei ce puteau. Asta avem, cu asta iesim la parada. Stiu ca multi critica aceastaa “traditie” de 1 decembrie dar mie mi se pare o chestie necesara…nu sunt eu cea mai mandra romanca, dar park prea cu sictir ne purtam…

  2. Tu cred ca ori nu ai fost la parada, ori esti rautacios.
    Ai vazut nenea inghesuiti, degerati, adormiti?? :)) Dar unde te uitai tu mah rog? La tv?
    Ideea e…cine nu a fost macar o data in viata la parada, ar trebui sa taca si sa nu isi mai dea cu parerea despre ce vede la tv.
    Eu am fost acolo, si anu asta si anii trecuti, nu stun patrioata infocata sau altcve de genu, nu lucrez in armata, dar zic cu mana pe inima ca m-a impresionat ce am vazut. Tinerii aceia pe care tuu ii faci nenea nu sunt nici adormiti nici degerati nici infometati, sunt pur si simplu mandri si frumosi, iar eu sunt mandra de ei. Pentru ce conditii mizere le ofera statul si pentru cum ii trateaza, ar trebui sa li se ridice statui, pentru ca merita. Pentru ei ar trebui sa mergem la parada, pentru ca ei reprezinta Romania, iar nu politicienii astia corupti.


Leave a Reply

