Blogu’ lu’ Prăjiturel
să prăjiturim împreună

Sondaj live

Ati votat? Pe cine? Sau mai exact… din ce motive?

Cam la intrebarile astea mi-as dori sa raspundeti. La ora la care scriu postul asta inca nu s-au deschis urnele dar cum se deschid o sa fiu acolo, sa-mi fac datoria. Ar fi misto s-o faceti si voi. Nu e mare lucru right? Nu va ocupa mult timp mai ales ca sectia de votare e destul de aproape de voi.
Asa ca dati o fuga.

Si pe urma hai sa facem un exit poll real. Sa vedem pe cine ar vrea la guvernare cititorii lui prajiturel.

Si stiti clipu ala cu 5 prieteni?

Chemati 2 prieteni sa spuna si ei ce au votat. Puteti posta si ca anonimi.. nu conteaza. Ideea e sa vedem cum stam. So… 2 prieteni, nu 5, doar 2. Care sa spuna si ei cu cine au votat. La sfarsit o sa facem un calcul si dam procentele lui prajiturel. Diseara la 20:50. Pana sa dea ei procentele.

Va astept 🙂

8 Responses to “Sondaj live”

  1. Nu votez! e sfantul Andrei si implicit ziua surorii mele, asa ca nu am plecat din Bucuresti… si in Bucuresti nu pot sa votez… sau poate pot, dar nu vreau! 😀
    I did it! trimit catre doi prieteni!

  2. Eu nu voi putea vota, dar poate o faceti voi. Cum spunea Mircea Toma :
    “Odata la patru ani parul e la voi. Loviti-i bine”.

  3. Bogdan Olteanu. Votat 😛 Don’t ask why

  4. gata.. am votat PD-L si era destul de animat 😀

  5. pnl-pdl scor strans 1-1. niciun psdist pana acum? :))

  6. PSD + PNL :d

  7. Eu am votat cu PD-L. De ce? Pentru ca nu cred ca la ora actuala exista o alegere mai buna pe-aici 😛

  8. si eu am votat. Cu pd-l-ul desigur…si totusi tot psd-ul a castigat. Traiasca Romania rurala pffft!


Leave a Reply

