Blogu’ lu’ Prăjiturel
să prăjiturim împreună

Zi de facut griji si de citit bloguri

M-am trezit foarte tarziu azi… a fost una din zilele alea care sunt perfecte pentru o viata in doi. Eu si cu mine. Prajiturel si alter egoul meu mai inteligent.

Azi am stat in casa, am privit pe geam, am asteptat sa ninga si am citit bloguri. Si am descoperit ca marea problema este acum feedul. Daca este partial sau total. Si habar n-am ce sa mai cred. Pe la buddha am citit ca e de naspa. Zoso, Subiectiv si Bobby Voicu spun ca ajuta la fidelizarea cititorului sau ceva de genu. N-am inteles foarte bine dar o sa ma documentez. Si o sa va spun si voua pentru ca pare o problema foarte interesanta.

Azi mi-am facut si griji. Mi-era frica sa nu ne ia ninsoarea pe nepregatite. Si asteptand asa, am realizat ca suntem ca oamenii cu drobu de sare. Asteptam sa pice… Hai sa nu mai asteptam! Hai sa iesim la deszapezire de acum! Astfel, o sa fim pregatiti. Si pana la urma o sa ninga si noi o sa fim acolo. Cu lopetile in maini, cu nisipul pe sosea, cu utilajele pregatite si cu lanturile puse.

No Responses to “Zi de facut griji si de citit bloguri”

Leave a Reply

