Blogu’ lu’ Prăjiturel
să prăjiturim împreună

Sa injur sau nu?

De cand am inceput sa scriu pe blog (si am devenit activ si pe alte retele de socializare), tot imi pun diverse intrebari. Si cea care ma framanta cel mai tare este “cum sa-mi aduc vizitatorii?”

Am citit tot ce trebuia si tot ce se putea pe subiectu asta. Am inteles ca cel mai simplu e sa il injuri pe zoso . Daca o faci constant si dai dovada de imaginatie, o sa ii atragi atentia, te va face praf la el pe blog dar vei avea parte de notorietate. Asa am aflat si eu de Marian Pop.

De ce n-ar putea fi Prajiturel noul Marian Pop? Doar ca eu nu stiu sa fur teme de wordpress. Si in plus nici nu vreau. Imi doresc sa ma citeasca lumea pur si simplu. Pentru ca eu n-o fac pentru bani. Eu scriu pentru comunicare. Actul in sine. Vreau sa imi fac noi prieteni ca sa nu ajung ca in reclama aia de la Cosmote cu copiii emo.

Si asta inseamna ca trebuie sa atrag atentia. Daca ma iau de bobby voicu, cabral, blogatu, piticu  si tot asa, o sa ajung pana la urma pe blogurile lor. Si uite asa o sa am trafic. Sau o sa injur/iau la misto oameni din lumea publicitatii si o sa astept sa rada lumea. Am vazut ca zoso face asta tot timpu.

Sau pot sa ma apuc sa le dau mailuri ca sa ma bage la blogroll. Si daca fac asta, pana la urma unul dintre ei o sa fie amuzat de ce scriu ei si ma va pune pe blog. Din nou, avantaj Prajiturel. Numai ca eu nu sunt genul ala de om. Asa ca o sa gasesc eu o metoda sa ma fac cunoscut. Si pana la urma toata lumea il va citi pe prajiturel. Pentru ca prajiturel IS THE SHIT 😀 

ps: urmeaza tot felu de chestii interesante. Cine vrea sa fie intr-o retea de bloguri sa ma contacteze la prajiturel@gmail.com si stam de vorba. Prajiturel intra in afaceri 😀

7 Responses to “Sa injur sau nu?”

  1. si eu vreu sa fac parte dintr-o retea de comunicare, dar sincer nu vreau sa-l injur pe zoso, adica nici nu il cunosc cum vine asta. Atragi lume prin continut, pt materie cenusie care o expui.

    DACA ma gandesc mai bine 😕
    Prajiturel stii ceva? ce scrii tu e penal, n-are nici o noima. Esti un terminat prajiturel.
    Hope it works :X

  2. dar blog-ul tau a beneficiat recent de promovare chiar pe grupul studentilor de anul 2 de la Facultatea de Sociologie din Bucuresti 😀

  3. ma iubeste lumea, ce pot sa spun? :X

  4. […] la Hi5 la WordPress 28 11 2008 Tipu zicea intr-un articol ca nu stie cum sa aduca trafic si a apelat la o metoda mult mai […]

  5. Nu e frumos sa injuri 😛 dar tu esti haios deci nu cred ca vei face asta oricum 🙂

  6. pe mine ma enerveaza blogurile pe care sunt texte penibile, si totusi au mai multi cititori decat un blog care scrie ceva ca lumea.
    recunosc ca as vrea si eu mai mult trafic, dar recunosc si ca nu prea am vreme sa citesc alte bloguri…

  7. […] trafic si primul blog personal promovat offline Ca tot vorbeam zilele astea despre cum se face trafic, am gasit un articol foarte interesant la Dojo. Pentru cei […]


Leave a Reply

