Blogu’ lu’ Prăjiturel
să prăjiturim împreună

Must eat – restaurant indian

Nu sunt prea pretentios, totusi atunci cand e vorba de mancarare tin ca lucrurile sa fie cat mai savuroase posibil. Natural si normal, baiatul lui mama fiind, cum ar tinde sa mustaceasca unii pe la colturi.
Tot natural si normal, frate asta sunt eu. Mananc gustos si de cele mai multe ori si sanatos.

Nu asta era ideea, oricum!
Am fost ieri la restaurantul Indian situat in zona Mosilor. Cu toate ca ambientul nu a fost extraordinar am fost in schimb extrem de multumit de mancare si de servire. Am mai incercat in trecut un Indian insa a fost atat de slaba servirea si mancarea incat imi promisesem ca nu o sa mai incerc asa ceva.

Daca ajungeti fie intamplator in zona restaurantul se numeste Haveli. Ce e foarte tare e faptul ca se poate comanda si acasa.
Chicken Vindaloo este un pui picant. Eu prefer mancarea foarte condimentata. Pentru cei care nu agreaza acest tip de mancare e mai sigur sa nu incercati. Oricum ospatarul este foarte amabil si dispus sa explice felurile din meniu.

Pofta buna!

One Response to “Must eat – restaurant indian”

  1. hai ca ai reusit sa-mi faci pofta. si eu de obicei nu sunt pofticioasa. mai ales ca nu reactionez la scrieri de genu asta dar acum chiar o sa ma duc! tnx btw nice blog


Leave a Reply

