Blogu’ lu’ Prăjiturel
să prăjiturim împreună

Obamaaa!

A castigaaaat! Ala negru de respira greu! Fratele lu Cabral! Sau .. ma rog, ruda lui indepartata. 😀

Mi se pare foarte tare! L-am sustinut din prima clipa. De cele mai multe ori oamenii nu castiga atunci cand tin eu cu ei. De asta am tinut mereu cu Dinamo :)))

Cred ca o sa fie lucruri foarte bune de pe urma alegerii lui Obama. Mie mi-ar fi placut sa merg in state sa votez. Sper ca o sa se termine razboiul din Irak. Si sa se duca acasa toti soldatii. Pentru ca suntem in criza, in caz ca nu stiti.
Oricum… Obama is the man! Imi place de mor 🙂

4 Responses to “Obamaaa!”

  1. sincer sa fiu tineam cu mccain. nu prea suport negrii. sunt putin rasist, ce sa-i faci. oricum.. imi doresc sa nu faca mare lucru obama si la urmatoarele alegeri sa nu fie reales.

  2. dar de ce nu suporti negri ce au asa de deosebit…rasismul e un lucru ff urit ar trebui sa iti fie rusine sa scri asa ceva… uita-te la persoane pt cea ce sunt nu ce fel de piele au sau ce fel de natie…rusine

  3. fiecare este cum vrea. eu sunt rasist si asta e. daca nu-ti convine…. imi pare rau.

  4. ma uimeste faptul ca esti si mindru…


Leave a Reply

