Blogu’ lu’ Prăjiturel
să prăjiturim împreună

Nu inteleg perceptia generala.

Am vazut si eu 4.3.2.1. GO! Mi s-a parut un film neinteresant. Stim cu totii ca se intamplau lucrurile astea inainte de revolutie. Si era nasol si mureau oameni. Doar ca trebuie sa intelegem ca asa erau lucrurile atunci. Ceea ce e bine e ca acum totul e ok. Sau, ma rog.. e mai ok.

N-am inteles de ce a fost atat de premiat filmu asta. E doar un film pana la urma. Cui ii pasa de un film pe tema asta? Fuck it, pana si eu as fi putut face un film mai bun!

Poate sunt limitat, poate nu inteleg arta…. desi nu cred. Cred ca filmele ar trebui sa fie altfel. Eu unul sunt fan Brigada Diverse. Cred ca ar trebui sa se faca mai multe filme de comedie si sa nu se dea banii pe prostii. Am dat banii degeaba, dar nu-mi pare rau ca i-am dat. Pentru ca e bine sa rasplatesti actorii macar platind bilet. Chiar daca nu-ti place filmu.

No Responses to “Nu inteleg perceptia generala.”

Leave a Reply

