Blogu’ lu’ Prăjiturel
să prăjiturim împreună

AS Ezita

Si am ezitat!
Am fost ocupat cu o gramada de alte chestii. Nu vreau sa dau detalii. Business, Adv and PR stuff.
Dar am ajuns si pe la facultate pana la urma. Sunt nerabdator, ce o sa mai urmeze anul asta? Oricum ceva mai ciudat decat matematica de ASE nu cred ca se poate!

Interesanta totusi ideea de a avea o capela in Caderea Bastiliei. Sunt sigur ca o sa fie foarte aglomerata zona inainte de sesiune si dupa, in asteptarea notelor.
Prevad asa, o mare de oameni asteptand rezultate, facand cu schimbul: doua ore ma rog eu si stai tu la avizier, dupa facem schimb (oricum notele vin cu cel putin o zi mai tarziu decat a fost anuntat). O sa fim o masa intreaga de credinciosi in asteptarea izbavirii (a minimului de cinci) divine.

Sau or sa fie. Nu ma cramponez pentru examenele pentru care nu am invatat. Daca sunt bun, sunt bun, daca nu stiu nimic, prefer sa nu ma prezint.

Spor la rugaciuni colegi! Ne vedem in sesiune :)!

One Response to “AS Ezita”

  1. Prea tare faza…mai intai bila..acum capela…oare ce mai urmeaza?Oricum odata au intrat 2 tipi in ase si eu fiind pe holuri cascand ochii la afise ma intreaba pe mine :auzi da stii cumva unde e capela?Pai in Caderea Bastiliei,dar n-am fost niciodata acolo…


Leave a Reply

