Blogu’ lu’ Prăjiturel
să prăjiturim împreună

Mixit yeeee

Nu am mai trecut de ceva vreme pe aici. Ma scuzati insa am fost plecat din Bucuresti si am fost lipsit total de internet si binefacerile lui.
De ceva vreme tot vad o reclama absolut geniala.
Nu sunt sigur cine e in spatele ei insa e pur si simplu fenomenal. E taaareeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

Pana la urma e foarte greu sa gasesti combinatia perfecta! Uneori aproape imposibil. Dar iata! Ei au reusit.

Plec la magazin sa incerc si produsele!

2 Responses to “Mixit yeeee”

  1. E reclama mea favorita. Cand am vazut-o prima oara am cazut in fund de ras. avem aceleasi gusturi 😀

  2. asa se pare.
    tu cine esti? zau ca nu am auzit de tine


Leave a Reply

