Blogu’ lu’ Prăjiturel
să prăjiturim împreună

Mi-am facut blog

Pentru ca toata lumea are blog, si pentru ca am foarte multe idei, m-am hotarat sa scriu si eu aici.

Vreau sa scriu despre mai multe chestii care ma macina, despre advertising, marketing, pr. Despre media in general si despre ce se intampla in tara noastra.

Vizionare placuta!

4 Responses to “Mi-am facut blog”

  1. misto! bravo! abia astept sa vad ce scrii

  2. De-abea asteptam!!! Atat ai amenintat cu blogul asta :-j …

  3. Ai blog! Ai blog! a new reason to wake up every afternoon! 😀

  4. Bine ai venit in Blogosfera!!!
    La cat mai multe posturi (bune) 😀


Leave a Reply

